zaterdag 13 juli 2019

Het huis voor de 1e week is ook gevonden.

Pfff, wat een weer was het gisteren! Het kwam echt met bakken uit de hemel. Ik heb Olaf maar met de auto uit school gehaald, ik kon hem toch niet laten lopen door dit weer! De straten hier in het dorp waren veranderd in kleine rivieren, je kon niet eens zien waar de stoepranden waren.

Het was écht weer om eens flink te gaan speuren op internet naar een geschikt huis in de buurt van Orlando voor de 1e week. Via het Florida Forum had ik een tip gekregen voor een huis. Na informeren bij de eigenaar bleek dat dit huis wel erg boven ons budget lag. Maar de dame was zo aardig om mij verder op weg te helpen. Ze gaf een aantal Facebook-groepen door waar ik een bericht in moest plaatsen. Huiseigenaren zouden dan zelf contact opnemen als ze beschikbaarheid hadden.

En dat gebeurde inderdaad. Ik kreeg meerdere aanbiedingen. 2 huizen kwamen overeen met ons budget én zagen er ook nog eens goed uit. Maurice, Caro en Olaf kozen alle 3 voor dit huis omdat het zwembad groter is en de inrichting er beter uit ziet. Het andere huis was schitterend, maar de inrichting was inderdaad nogal oubollig.

De villa die we huren staat in de community 'The Reserve at Town Center' in Davenport. Het is een zogeheten 'Gated Community'. Dit is de ingang

De villa heeft 4 slaapkamers en 3 badkamers. Het zwembad heeft 'Lake view' alhoewel je dat niet ziet op de zwembad-foto.



Ik denk dat we 2 mooie huizen hebben kunnen huren. Fijn gevoel dat dit nu ook geregeld is.

Nu nog een auto huren en bepalen of we naar een pretpark gaan en zo ja, welke!

1 opmerking: