maandag 8 juli 2019

Oops we did it again!

Whaaaaa, we hebben het écht gedaan, we hebben tickets gekocht naar Florida!

Al maanden zijn we aan het zoeken naar een leuke vakantie in Europa maar de prijzen vonden we schrikbarend hoog. Of de prijs is redelijk maar de recensies zéér slecht. Wat dacht je van een vliegvakantie naar Italië maar je moet wel zelf kussens en dekens meenemen. Hoe dan, 2 extra koffers vol met kussens meenemen ofzo?? Of 2 weken stacaravan op een camping in Zuid-Frankrijk voor 3600 euro! 

En toen zag ik gisteren op Skyscanner opeens een héle mooie prijs voorbij komen. Van 9 tot 24 augustus van Amsterdam naar Orlando (met Swiss Air, dus wel via Zürich). Maurice en ik keken elkaar aan; "zullen we het doen?" Ja dus! En zo gaan we dus wéér naar Florida, voor 2 weken dit keer.

En nu dus nog snel accommodatie en auto regelen. Dat wordt denk ik nog wel een flinke zoektocht, want er is al veel volgeboekt. Maar ook dit gaat vást goedkomen!

En natuurlijk ben ik weer van plan om een blog bij te gaan houden en we vinden het leuk als jullie ons weer gaan volgen!

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie onverwachts gaan, en natuurlijk gaan wij jullie volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie ons gaan volgen! Ik ben nu jullie blogs aan het bekijken, kijken of ik nog wat tips er uit kan halen.

      Verwijderen
  2. Geweldig leuk. Amerika is ook zo prachtig. Heerlijk genieten van 2 weken welverdiende vakantie. En dit hier mee te lezen, kan ook mooi afkicken van onze reis... Heel veel plezier! Ik volg je weer op de voet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer gaat volgen! Maar eerst gaan jullie genieten van jullie eigen Amerika vakantie (en ik ga meegenieten dmv je verslag)

      Verwijderen